Home » Podnikání » Je správa stránky na Facebook platformě důležitá, a odvíjí se od ní cena SEO?

Je správa stránky na Facebook platformě důležitá, a odvíjí se od ní cena SEO?

Dnes žijeme v době rychlého pokroku. Věci, které bychom ještě před dvaceti lety označili za hloupou fantazii, jsou dnes každodenní realitou. A asi nic není lepším symbolem tohoto rychlého pokroku, než internet.
 
Ten je dnes dostupný prakticky pro každého, a to především díky relativně nízké ceně chytrých mobilních telefonů, tedy alespoň starších modelů, a také místům s volnou wi-fi sítí, ke které se může přihlásit každý. Tu najdeme v centrech mnoha měst a také například v nákupních centrech.

nápis Sociální média vedle mobilního telefonu
 
Není tedy divu, že firmy na tento vývoj reagovaly. Koneckonců, byla by hloupost tuto novou platformu nevyužít. A tak se zrodily nejen internetové stránky firem, ale také jejich profily na sociálních sítích.
 
Ty mají sloužit především k rychlé komunikaci s potenciálními zákazníky a k tomu, aby se k nim dostaly informace například o nějaké slevové akci.
 
Zde je však nutné, aby tento profil by stále aktuální a aby se zde objevovaly pravidelné příspěvky, dokazující, že onen podnik skutečně ještě tuto sociální platformu nezanedbává. Není asi třeba říkat, že to platí i co se odpovídání na komentáře zákazníků týče.
 
Problém je, že správa na stránky na Facebook platformě, pokud má být provedena dobře, by měla být prováděna profesionálem. Ten by měl být zaměstnán na plný úvazek, neboť, jak již bylo řečeno, o tento profil je potřeba se pravidelně starat.
 
Podnikatelé se ptají, zda má na toto vliv i cena SEO, či spíše zda se navzájem ovlivňují. Koneckonců by se dalo říci, že spolu navzájem souvisí. Tak tomu však není, neboť ačkoliv oba využívají podobnou platformu, každý vyžaduje něco úplně jiného.

možnosti rozložení webové stránky
 
Hlavní rozdíl spočívá v tom, že metodiku SEO provedete jednou a pak je potřeba již jen občasná úprava. O profil na sociální síti je potřeba aktivně pečovat, a vyžaduje prakticky stálou pozornost. Zákazníci totiž očekávají, že se jim na jejich komentář dostane odpovědi co nejdřív.
 
Ačkoliv se však liší, obojí přispívá k dosažení zisku firmy. A to je pro každého podnikatele to nejdůležitější.